Hakikaten adam gibi bir çay 45 tl'den aşağı değil. Diğer 30 tl olanlar resmen çöp. Dem tutmuyor, tadı ve kokusu yok. Şeker demişsin ki, en son ona da yüzde 25-30 zam getirmişti yol yapan iktidar . Kahvehane işleten bir çalışanım vardı zamanında. Tesadüf o ki, geçen tam da bu muhabbetler açıldı. 2 sene önce çay ve şekeri 25 tl civarı alırken şimdi 45'e anca alıyoruz diyordu. Madem konusu açıldı daha üzücü ve utanç verici bir detay vereyim. Çay konusunda üretim olarak dünyanın 5.ülkesiyiz. Buna rağmen çay dünyanın en pahalı ürünlerinden birisi bizde!!. İronik olan bu tarz üretimin çok olduğu ülkelerde, o ürünler çok ucuz olur. Mesela kriz olan Yunanistan da zeytin ve zeytinyağı sudan ucuzdur nerede ise . ++ Fazla demli çayda gitmiyor bu arada. Acı oluyor. En iyisi tavşan kanı. Ama o kaliteli çay da az önce bahsettiğimiz gibi en az 40 t anasını satayım. Tarihimizin en rezil dönemi bu olsa gerek. 2001 krizi bu gidişle bolluk ve bereket yılı kalacak bu dönem için .