Gündelik yaşantılarımız bazen bazı şeylerden mahrum kalmamıza sebebiyet verebiliyor, kendimden örnek vermem gerekirse. Evlendiğim tarihten itibaren (en azından) forum yönetiminden tamamen kendimi soyutlamış durumdayım.
Olur böyle sıkıntılar, herkes mükemmel değildir.
Bu gibi durumlarda da tamamen yönetimi suçlamak yanlıştır.
Neticede herkesin forum dışında bir gündelik ve özel hayatı sözkonusu.


Elinden gelen varsa, yönetmek adına başvuru yapar ve forumu daha aktif daha hareketli olması için çalışır


Ben yönetimde hiçbir şekilde eksiklik hissetmiyorum, işini gayet profesyonelce yapıyorlar.


Başarılarınız daim olsun.
Ben hep buralardayım.