Vallaha okuyunca şaşırdım çokta umursanacak durum değil çünkü siz nasıl nerede çalıştığınızı neler yaptığınızı biliyorum bence @
Dua ' cano çok doğru kelam eyledi vallaha helal olsun ona vallaha yerinde cevap ben eski ben olsam ister ve yapardım ama kendime vaktim yok ki bence konuşan boş konuşmuş son zamanların en yerinde sağlam giden forumu burası her forumda olduğu gibi duraksamlar olacaktır olmaz demiyoruz ki konuşanlara selamın olsun...
.
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.