Haber okuyup, izleyince hayattan soğuyorum resmen ya
Bu kadar iğrenç yaratıklarla nasıl aynı havayı soluyoruz
Bu kadar büyük haksızlıklarla nasıl yaşıyoruz
Gerçekten ölüm gibi bir şeydi ama kimse ölmedi.
Üüüffff