sessizsakin Nickli Üyeden Alıntı
@Nootka ben bu zamana kadar nookta diye okuyordum nickini
Bu arada basladık filme evet ama çocuk olunca tabii 2 saatlik filmi günlere böldük bu akşam devam
heheh evet daha önce de bir arkadaş öyle okumuştu tabi göz aşinalığı olmayınca normal

ee çocuk varsa böyle olması kaçınılmaz yorumlarını da beklerim film için he