Benzer acılar yaşayan insanlar birbirini daha iyi anlayabildiğindendir ki, başka hiçbir sepep faktörü olmadan birbirlerine yakınlık duyarlar, saygı gösterirler.
Fakat, aynı düşünce yapısından yola çıkacak olursak, birbiriyle aynı mutluluklar yaşamış yahut yaşamakta olan bireyler aynı yakınlığı ve saygı göstermezler.
Bu sebebin belli bir kısmı kıskançlık, diğer bir kısmı da acılara herkesin tok, mutluluğa sürekli aç olmasıdır.
Mutluluklarımızı içten içe yarıştırarak, mutlu olduğumuzu zannederiz o kadar...