Strong Nickli Üyeden Alıntı


birkaç kere atarsın bana özledim askerlik yaptıgım yeri kanka
Vayy orda yaptın demeek. Tamam kanka atarım^^
Özledim orayı baya ben de. En az 1 ay orda kalacağım.