Maia Nickli Üyeden Alıntı
Vayy orda yaptın demeek. Tamam kanka atarım^^
Özledim orayı baya ben de. En az 1 ay orda kalacağım.
11 Ay geçirdim orda iyisiyle kötüsüyle tam merkezdeydim haftasonları balıklıgöle giderdik ..
ve muhteşem plazası piazza'ya giderdik.