Strong Nickli Üyeden Alıntı


yok gidemedim oralara askerlik işte kısıtlı zamanlar vardı ..
ve o zamanlar bombolar patlatıdığından sınırlıydı saatlerimiz.
Aslında şu anda Akçakale'de varmış sıkıntı.
Ama merkeze gideceğim sıkıntı olmaz heralde.