Strong Nickli Üyeden Alıntı


en çok özlediğim şeyi kahvaltısı valla oranın çesit çeşit peyniri vardı ah o günler
Evet ya kahvaltısı harika. Gerçi annem hep oranın yemeklerini yapar.
Ama gidip orda yemek başkadır tabi.