Maia Nickli Üyeden Alıntı
Evet ya kahvaltısı harika. Gerçi annem hep oranın yemeklerini yapar.
Ama gidip orda yemek başkadır tabi.
İlk çarşıya çıktığımda çok yadırgamıştım orayı bilmediğim şehir bilmediğim bi hayat en çokta uçaktan indikten sonra bunalmıştım istanbuldan bindim uçağa şanlıurfada indim iner inmez bi sıcaklık geldi dedim ALLAH'ım ben nereye düştüm böyle sonra zaman zaman alıştım tabi evim gibi oldu