Maia Nickli Üyeden Alıntı
Evet ya kahvaltısı harika. Gerçi annem hep oranın yemeklerini yapar.
Ama gidip orda yemek başkadır tabi.
Annenden birkaçını öğreniyorsun. İleride kalite kontrol yapacağım.