Strong Nickli Üyeden Alıntı
İlk çarşıya çıktığımda çok yadırgamıştım orayı bilmediğim şehir bilmediğim bi hayat en çokta uçaktan indikten sonra bunalmıştım istanbuldan bindim uçağa şanlıurfada indim iner inmez bi sıcaklık geldi dedim ALLAH'ım ben nereye düştüm böyle sonra zaman zaman alıştım tabi evim gibi oldu
Aynısını Erzurum'a gidince yaşamıştım kardeşim. Pekte ısınamamıştım. Sana güzel bi şehir denk gelmiş. Manevi atmosferi de insanları da sıcaktır.
Sith Nickli Üyeden Alıntı
Annenden birkaçını öğreniyorsun. İleride kalite kontrol yapacağım.

kahvaltısı dedik ya. Kahvaltısından yapmak basit. Sen de seviyorsun zaten.
(Tembel hatun vol 1)