Melodram Nickli Üyeden Alıntı
Bir de bana çekilişle mini cooper verilecekmiş yeni yaşa özel, çok teşekkürler.
Sen kodlamayı yapana kadar @rainbow6 ve @Brisingr kendi forumunu açtı diyormuşum
Yeni yaşı kutlu, mutlu olsun. Nice yaşlara...
Rent A Car araştırmaya başlıyorum Melo, gribal enfeksiyonu atlat da Mini Cooper kiralayıp gezdireceğim seni! Yayında ve yapımda ufak bir bug oluşmuş, Mini Cooper verilecekmiş derken aracı ruhsatıynan tahsis etmeyeceğiz yani! İmkanlar bu kadar! Ama forum için yaptığın şarkı kaydını attırsaydın olmazdı bütün bunlar... Şimdi miyadı dolduğu için Vocaroo da voice'i silmiştir. Yani görüldüğü üzere bütün suç Vocaroo'nun! Sildiğin kayıtlardan sen suçlusun hain Vocaroo...
Yeni yılın ilk trollü de yapıldığına göre artık gidebilirim.

Bu arada benim duyduğuma göre o hayali forumun gizli kurucusu sen, teknik admini de @
Kronik Depresif'miş? Doğru mu? Malum sana fi tarihinde verdiği bir söz vardı Mehmet'in.