Bu konuya ilk yorumu ben yazacaktım ama pasta aramakla meşkuldüm de bunu belirtmek istiyorum öncelikle.

Rica ederiz beyfendi bir dahaki kutlamada haber edin daha özen gösterelim bu pasta biraz şey oldu :d