Benim doğum günüm 1 nisan şaka gibi ama gerçek.Pasta falan istemiyorum o günün forumda yas ilan edilmesini istiyorum o kadar.
Bu arada 2 aralık gününde doğan herkesin doğum gününü kutlarım sevdiklerinizle yaslanın.