Melodram Nickli Üyeden Alıntı
Bir de bana çekilişle mini cooper verilecekmiş yeni yaşa özel, çok teşekkürler.
Sen kodlamayı yapana kadar @rainbow6 ve @Brisingr kendi forumunu açtı diyormuşum
Yeni yaşı kutlu, mutlu olsun. Nice yaşlara...
Bırak forumu nerede ise AVM kurduk @Brisingr

Brisingr Nickli Üyeden Alıntı


Bir kodlama kadar gerideyiz diyeyim @Melodram

Aynen. Umarım kod mod zod gelir de rahat rahat gireriz .

Brisingr Nickli Üyeden Alıntı



Nice yıllara @Regex
Buna da aynen . (mum smileyi yok mu yahu ) @Regex