Coolumsu Nickli Üyeden Alıntı


Seni sevmeyen sana kin tutan seni banlamış birinden neden özür diliyorsun? Bırak o senden özür dilesin. Kımseye ezdırmemelisin kendini.. Sonra basına çıkmaya çalışırlar.. Hıc yakıştıramadım sana..
ben kımseyı kırdım ma çalışyormu sadece