Eksik kalsan sen şaşırırdım zaten..
İnsanlar iki kişi arasındaki sohbetlere 3. kişi olarak parazit olmamayı öğrenmeliler bence.. Türkiye sırf bu kazanımı ve duyarlılığı else edemediği için geri kalıyor.