İlkiz Nickli Üyeden Alıntı
Gerçekten öyle haklısınız artık görmüyoruz hiç bir yerde hemde
Ben buna genel olarak bakıyorum eskiden insanlar daha mutluydu, teknoloji bu kadar ileri de değilken.Şuan bence öyle değiller.Çok küçükken hatırlarım kızlar okuldan gelince direk buluşurlardı, tığlar elinde dantel örmeye uğraşırlardı.Hem sohbet ederlerdi, sadece dantel olarak bakmıyorum olaya bir şeyler üreten insanlar daha mutlu oluyordu ve buna teşvik ediliyordular.Ben ortaokuldayken sanat eğitimi dersinde öğretmen bize lif yapmayı öğretmişti.Marangoza gidip lif tezgahı yaptırmıştık, etrafına çiviler çakmıştık .Yıpranmış kitapları tamir etme öğretilmişti.Satranç tahtasını kendimiz yapmıştık vs şimdi her şey hazır, kolay erişilebilen şekilde öğrencilere verilmesi teşvik ediliyor derslerde.Araştırma ödevi altında da çocuklara internetten ödev yapmaları isteniyor üzücü buluyorum.