Az parayla büyük doyumların sağlandığı o kutlu geçmiş. Peki, sahiden de geçmiş, bugün hatırladığımız kadar özel ve güzel miydi?. Annem güzeldi diyor Hayat .. Üçte biri güzel geçen zamanlar, geri kalanı da o güzel zamanların hatırlanması imiş..