İlkiz Nickli Üyeden Alıntı
Az parayla büyük doyumların sağlandığı o kutlu geçmiş. Peki, sahiden de geçmiş, bugün hatırladığımız kadar özel ve güzel miydi?. Annem güzeldi diyor

Hayat ..
Üçte biri güzel geçen zamanlar,
geri kalanı da o güzel zamanların
hatırlanması imiş..
Eskiden insanlar arasında bu kadar bu kadar uçurum fark yoktu ve küçük şeylerle mutlu olabiliyorlardı.Annem mesela şöyle anlatmıştı bana.Köyde sadece 1 tane traktör var dedemlerin oda, sırayla bütün köylü kullanırmış.Köyde sadece 1 tane siyah-beyaz televizyon var.Oda muhtar odasında duruyor haftanın 5 günü erkekler izliyor, hafta sonu kadınlar izliyormuş.Hafta sonu tatlı falan yaparlarmış televizyon izlerken yiyelim diye falan.Hatta TV'de ilk izlediği "Kaynanalar Nuri Kantar" 'mış. Şimdi herkesin evinde renkli Led Tvler var ama birlik beraberlik yok.Bırak yaşadığın yerdeki insanları, Apartmanda insanlar komşusunu tanımıyor .Sadece değişen komşuluk ve insan ilişkileri değil çoğu konuda değiştikte yazarsam tartışma fitili ateşleyebilirim o yüzden bende kalsın diyorum