Evet annem de anlatır bazen ne güzel günlermiş tütün takardık der, geceleri çatpat yaparlarmış çaylar geceyarılarına kadar içilirmiş körebeler, saklamaçlar,yakantoplar,çelik çomakların alası oynanırdı,köme tarhanaların alası yapılırmış diye anlatıyor...
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.