Evet annem de anlatır bazen ne güzel günlermiş tütün takardık der, geceleri çatpat yaparlarmış çaylar geceyarılarına kadar içilirmiş körebeler, saklamaçlar,yakantoplar,çelik çomakların alası oynanırdı,köme tarhanaların alası yapılırmış diye anlatıyor...