Arthuil Nickli Üyeden Alıntı
Güzel şeylerin ne zaman geleceği belli olmaz. Biraz daha kalsın bence
güzel şeylerin olması için bir şeyin kalmasını beklememek lazım, artık çok geç
yeni yılın 3. gününe bile gelmişiz, bu ne hız?