Melodram Nickli Üyeden Alıntı


güzel şeylerin olması için bir şeyin kalmasını beklememek lazım, artık çok geç
yeni yılın 3. gününe bile gelmişiz, bu ne hız?
Aslında söylediğin şeyle düşünmemi sağladın, biraz haklısın fakat tamamen değil.

Dediğin gibi güzel şeylerin gelmesi için beklemek saçma fakat bazen bir şeyler yapsan da nafile. Gelen gelir, gelmeyen de gelmez.

Biraz şunu dinle sen :