Aslında söylediğin şeyle düşünmemi sağladın, biraz haklısın fakat tamamen değil. Dediğin gibi güzel şeylerin gelmesi için beklemek saçma fakat bazen bir şeyler yapsan da nafile. Gelen gelir, gelmeyen de gelmez. Biraz şunu dinle sen :
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir. -hermann hesse-