Arthuil Nickli Üyeden Alıntı
Aslında söylediğin şeyle düşünmemi sağladın, biraz haklısın fakat tamamen değil.

Dediğin gibi güzel şeylerin gelmesi için beklemek saçma fakat bazen bir şeyler yapsan da nafile. Gelen gelir, gelmeyen de gelmez.

Biraz şunu dinle sen :

beklemek saçma değil aslında tam öyle demek de istemedim ama gideceği belli olan şeylerin kalmasını beklemek saçma. kalabilen şeyler vardır illa ki hayatta...
sana da teoman * çölde çiçek armağan edeyim o halde, bu aralar çok seviyorum kendisini.