Melodram Nickli Üyeden Alıntı


beklemek saçma değil aslında tam öyle demek de istemedim ama gideceği belli olan şeylerin kalmasını beklemek saçma. kalabilen şeyler vardır illa ki hayatta...
sana da teoman * çölde çiçek armağan edeyim o halde, bu aralar çok seviyorum kendisini.
Sende bekleme, tut gitmesin o zaman.