Ulan neydi bu hesabın parolası yav? Kendi koyduğum güvenliği aşamamak da hayatın ayrı bir cilvesi olsa gerek. Deliriyorum! 2 saattir denemediğim şifre kalmadı. Mecaz değil, ciddi ciddi 2 saattir uğraşıyorum. Her 5 denemede bir kısıtlama koyuyordu, onu bir şekilde aştım ama parolayı bulamıyorum. Biri mi hackledi diye düşünüp hesabın geçmiş faaliyetlerini kontrol ettim -ki bu zaten olası değildi- yok, o da değil. En son açacağım tool'ları, hesabına erişemediği için kendi hesabını hackleyen ilk insan olarak tarihe geçeceğim. Bi' buldurun be.