Coolumsu Nickli Üyeden Alıntı


Kolaysa başına gelsin..
Şaka şaka çok teşekkürler..
Bizden geçeli çok oldu. Ama en zevkli dönemler, zorlukları bile ayrı güzel öğrenciliğin.