Qasem Nickli Üyeden Alıntı
Hocam o bebiş bende olsaydıda gece gündüz dikeydi ayağa

Uyandığında tatlılık yapar, silinir herşey


Bilgi - İnanç - Eylem
O işler pek oyle olmuyor ama yine de şükür