Nootka Nickli Üyeden Alıntı
ah üstad çıkarları uğruna ,zenginlik mal mülk için toprak için aptal politikalar uğruna masumların kanları oluk oluk akmasındansa ve bunları gözlerimizle izlemektense kopsun kıyamet üzerlerine savaşacak kimse kalmazsa belki o zaman biterdi savaş
Barış ,Habil ile öldü yeryüzünde Habil ile
Savaş bugünün sorunu değil canlı hayatının var oluşundan bugüne dek egemen canlının egemenliğini sürdürmek için baş vurduğu despotik bir yöntemdir.
İnsan var oldukça savaşlarda hep olacaktır bu bir gerçektir. Ama sorun bu savaşların artık onursuzca ve kural olmaksızın yapılıyor olması..
Dökülen kan herzaman mazlumların olmuştur, lakin zalimlere, egemenlerede artık rahat koltuk olmayacaktır...
İnan elime gelen haberlerin 10 da birini yayınlıyorum. Haber sitesine gelen her 10 haberin 8 i savaş ve ölüm haberleri...
Bu yaşadığımız gerçekliğidir.
Temennimiz savaşların bitmesi akan kanların durması ama gelecek yüz yılda bu savaş dahada artarakmdevam edecek gibi duruyor.
Bilgi - İnanç - Eylem