Qasem Nickli Üyeden Alıntı
Savaş bugünün sorunu değil canlı hayatının var oluşundan bugüne dek egemen canlının egemenliğini sürdürmek için baş vurduğu despotik bir yöntemdir.
İnsan var oldukça savaşlarda hep olacaktır bu bir gerçektir. Ama sorun bu savaşların artık onursuzca ve kural olmaksızın yapılıyor olması..
Dökülen kan herzaman mazlumların olmuştur, lakin zalimlere, egemenlerede artık rahat koltuk olmayacaktır...
İnan elime gelen haberlerin 10 da birini yayınlıyorum. Haber sitesine gelen her 10 haberin 8 i savaş ve ölüm haberleri...
Bu yaşadığımız gerçekliğidir.
Temennimiz savaşların bitmesi akan kanların durması ama gelecek yüz yılda bu savaş dahada artarakmdevam edecek gibi duruyor.
Bilgi - İnanç - Eylem
Malesef ki artacaktır özellikle ben bu sene önceki senelerden çok daha fazlası olacağını düşünmekteyim şiddet çok fazla artacak ve o yüzden dedim Habilin ölümü savaşın başlangıcı diye varolduğumuz sürece olacaktır bu yüzden
Allah vuruşma hukukundan ayırmasın başkalarına benzememeliyiz bu konuda asla
Senin durumun daha kötü bu konuda içinde olup daha fazlasını görüyorsundur elbette