Nootka Nickli Üyeden Alıntı
"Savaşın sonunu sadece ölüler görür. "

......


Muhteşem bir çalışma
İlk kez dinledim.
Muhteşem bir yorum.
Çok teşekkür ederim

Bilgi - İnanç - Eylem