Qasem Nickli Üyeden Alıntı
Onu yıllar önce yaşıyordum. Ama ozaman kendimle barışık değildim. Kendimden nefret ediyırdum. Ama eğet iksi bir bedende olsaydı çok git gelli, ama çokça asabi olan, çabuk parlayan biri olurdum...

Öfkesi aklının önüne geçen, sanırsam uzak durulması gereken biri olurdum. Çünkü olumsuz karekter çoğunlukla baskın çıkar...

İkilrmlerim çok olurdu, insablardan çabuk tiksinir onlara asla güvenmezdim vs vs

Bilgi - İnanç - Eylem
Harika yorumladın üstad bazen içimdeki şeylerde bunlar oluyor hele o öfkem ah

Hayatı bir fırtınanın içinde yaşamak gibi şükür ki fren pedalım var inanç gibi

Bazı araştırmalar ve testlere göre beynin iki tarafını aynı değerde kullanmak bu gibi şeylere neden oluyormuş ve şekil a