Nootka Nickli Üyeden Alıntı
Harika yorumladın üstad bazen içimdeki şeylerde bunlar oluyor hele o öfkem ah 
Hayatı bir fırtınanın içinde yaşamak gibi şükür ki fren pedalım var inanç gibi
Bazı araştırmalar ve testlere göre beynin iki tarafını aynı değerde kullanmak bu gibi şeylere neden oluyormuş ve şekil a
Estağfirullah
O durumu çok küçükken yaşamıştım.
Çok kısa sürmüştü. Sonu cezaeviyle sonuçlanmıştı

Bende ayarı olmuyırdu üstad
Bilgi - İnanç - Eylem