Nootka Nickli Üyeden Alıntı
Harika yorumladın üstad bazen içimdeki şeylerde bunlar oluyor hele o öfkem ah

Hayatı bir fırtınanın içinde yaşamak gibi şükür ki fren pedalım var inanç gibi

Bazı araştırmalar ve testlere göre beynin iki tarafını aynı değerde kullanmak bu gibi şeylere neden oluyormuş ve şekil a
Estağfirullah
O durumu çok küçükken yaşamıştım.
Çok kısa sürmüştü. Sonu cezaeviyle sonuçlanmıştı Bende ayarı olmuyırdu üstad

Bilgi - İnanç - Eylem