aymesev Nickli Üyeden Alıntı
Aynı hatayı tekrar yaparsam, kendimden nefret edeceğim iyi biliyorum.
Bu sözünüz aklıma şu sözü getirdi. Nacizane bi şekilde yazayım .

''Beni bir kez kandırırsan bu senin ayıbın ama beni ikinci kez kandırırsan bu benim ayıbım...''

Bayıldığım bir sözdür.