Bu sözünüz aklıma şu sözü getirdi. Nacizane bi şekilde yazayım . ''Beni bir kez kandırırsan bu senin ayıbın ama beni ikinci kez kandırırsan bu benim ayıbım...'' Bayıldığım bir sözdür.