rainbow6 Nickli Üyeden Alıntı
Bu sözünüz aklıma şu sözü getirdi. Nacizane bi şekilde yazayım .

''Beni bir kez kandırırsan bu senin ayıbın ama beni ikinci kez kandırırsan bu benim ayıbım...''

Bayıldığım bir sözdür.

Evet cidden güzel. : )

Aynı kuyuya tekrar tekrar düşmeyen malum bir hayvan dostumuz geldi aklıma. Kendime demek istemedim şimdi.

Kendime not; o kuyuya düşme.