aymesev Nickli Üyeden Alıntı



Evet cidden güzel. : )

Aynı kuyuya tekrar tekrar düşmeyen malum bir hayvan dostumuz geldi aklıma. Kendime demek istemedim şimdi.

Kendime not; o kuyuya düşme.

Madem laf lafı açtı,devam edeyim .

O kuyuya düşüyoruz işte ister istemez. Yine bir söz vardır, onu da çok severim . "inanç perdesi ne kadar kalınsa akıl güneşi o kadar geç doğar" diye. oradaki inancı; sevmek, değer vermek ve bir çok kıstas ile değiştirebiliriz .

Ben o kuyuya düştüm. Çırpınıyorum boğulmamak için, çıkmak istesem de çıkamıyorum .

Ama çıkarsam da bir daha o kuyunun yanına bile yaklaşmam herhalde .