Videolarının yorumlarını okumaya bayılıyorum. Cidden bir sürü kızla sevgili olmuş yazıyorlar. Orda kapışma vs oluyor gülüyorum.

Öte yandan gülüşü çok itici geliyor bana.Bir insanın sabit ifadesi sürekli pişmiş kelle gibi sırıtmak olmamalı.