Tam anlamıyla aydınlatılmalı olay. Gelir gelmez bıçak elindeydi gösteriyordu diyor. Bunun çürümesi lazım benim açımdan. Yardım etmeye çalışması çok önemli elbette. Adam da agresif zaten. Bıçağın kadir'e ait olması olayı berbat ediyor..

Ben eminönünde denk gelmiştim, kadına adam bağırıyor çağırıyordu. Kadın da öyleydi. Biraz bekledim fiziki bir şey yapcak mı diye de çözdüler sorunlarını gittiler. Böyle olabilirmiydi bilmiyorum ama giden de can. Kadınla tartıştı diye ölmesine gerek yoktu. Bıçak zaten ölene ait olsa konuşcak hiç bir konu yoktu.