Euneirophrenia Nickli Üyeden Alıntı


Başrolü kaptığına sevinelim mi üzülelim mi
Jön gibi adamım ya öhm "hani övünmek gibi olmasın " haha

Herkes kendi hayatının başrolü değil mi zaten ?