Hesnâ Nickli Üyeden Alıntı
Ama düsünsene süte batıranları cay neysede süt
Onu da hiç deme valla hiç olmaz ki çocklar neyse diyelim baksana @
Rorschach severmiş oda süte batırsın artık biz sade çayımızı içelim
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.