Hesnâ Nickli Üyeden Alıntı
Ama düsünsene süte batıranları cay neysede süt
Onu da hiç deme valla hiç olmaz ki çocklar neyse diyelim baksana @Rorschach severmiş oda süte batırsın artık biz sade çayımızı içelim