Rorschach Nickli Üyeden Alıntı
ne borsaymış arkadaş. bi girdik çıkamıyoruz. birde nasıl hisselerdeysek düşüş oluyor en çok bizimki düşüyor, yükseliş oluyor en az bizimki yükseliyor.
ASELSAN diyorum kanka, başka da bir şey demiyorum. Not: Yatırım tavsiyesi değildir.