Hesnâ Nickli Üyeden Alıntı
Her gece sabahlıon var biseylrr sende @Regex bundan sühpelebıyorum ben cano bısey ler karıstırıo gece 3 den sabah 7 kadar burada hadi ben konu acıyorum bu kimi beklıo
Ben de bi' işkillendim şimdi. Normalde @
Arthuil miskinliğiyle ünlüdür. 24 saat uyusa 25. saatin yokluğundan şikâyet eder. Flash flash flash! Burhan Altıntop'un da deyimiyle; niye beyle oliii kiii?