Her gece sabahlıon var biseylrr sende @Regex bundan sühpelebıyorum ben cano bısey ler karıstırıo gece 3 den sabah 7 kadar burada hadi ben konu acıyorum bu kimi beklıo
Bende diyorum @Arthuil artık forumda neden yok. Meğer geceleri geliyormuş
Ben ne diyorum adam fena görseniz sok olursunuz git yat dıom işim var dio bakıom özel mesajda hep ama kiminle
Kesin asık oldu
Olur iyi takılman demiyorda bak pek sessiz