Ya Güldüm yemin ediyorum. Ben birini beklemiyorum, işim oluyor arada buraya bakıp muhabbet edecek birileri olursa muhabbet ediyorum hepsi o. Ayrıca bende cidden bir şeyler var zannettim asparagasmış Öcü müyüm ben ? Hep geceleri geliyor diyorsun. Projede mi çizmeyelim ? Ayrıca gelen mesajlara cevap yazdıktan sonra forumdan direk sekmeyi kapatarak çıktığım için hep o bölümdeyim gibi gözükmesini yanlış anlamış olabilir misin ? Yok daha neler. Aşk çok ciddi bir şey, ben o kadar ciddi biri değilim Ayrıca aşk maşk yok. Aşk hayatım çok saçma sapan karıştırmayalım o defterleri Ama cidden bir şey yok olsa saklamam. Sende şunlara uyuyorsun be ilkiz, içinde gizli bir cadaloz mu var yoksa ?