Arthuil Nickli Üyeden Alıntı
Ya Güldüm yemin ediyorum. Ben birini beklemiyorum, işim oluyor arada buraya bakıp muhabbet edecek birileri olursa muhabbet ediyorum hepsi o. Ayrıca bende cidden bir şeyler var zannettim asparagasmış



Öcü müyüm ben ? Hep geceleri geliyor diyorsun.




Projede mi çizmeyelim ? Ayrıca gelen mesajlara cevap yazdıktan sonra forumdan direk sekmeyi kapatarak çıktığım için hep o bölümdeyim gibi gözükmesini yanlış anlamış olabilir misin ?



Yok daha neler. Aşk çok ciddi bir şey, ben o kadar ciddi biri değilim Ayrıca aşk maşk yok. Aşk hayatım çok saçma sapan karıştırmayalım o defterleri Ama cidden bir şey yok olsa saklamam.



Sende şunlara uyuyorsun be ilkiz, içinde gizli bir cadaloz mu var yoksa ?

@Zeze ve @İlkiz inandınız mi sız buna
Yoksa he diyip gecelim mi