Bende yemiyorum.
Eskiden zaten bardak mısır yoktu.
Közde ve haşlanmış olarak yapardık mısırı. Onların bile tadı kalmadı
Ne zaman mısır hormonlu olarak satılmaya başladı, o zaman bardaklarda da yerini almaya başladı.
İnsanlara hormonlu mısırları yediriyorlar sokak ortasında.
Birde onlar taze de olmuyor. Dondurulmuş ambalajlı mısırları alıp, ısıtıp, yağlıyorlar.
Yüreğinizi güzelleştirin. Çünkü bir ömür sizinle...
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.