Bende yemiyorum.
Eskiden zaten bardak mısır yoktu.
Közde ve haşlanmış olarak yapardık mısırı. Onların bile tadı kalmadı
Ne zaman mısır hormonlu olarak satılmaya başladı, o zaman bardaklarda da yerini almaya başladı.
İnsanlara hormonlu mısırları yediriyorlar sokak ortasında.
Birde onlar taze de olmuyor. Dondurulmuş ambalajlı mısırları alıp, ısıtıp, yağlıyorlar.