İş yerinde herkese ıhlamur yapıp, geldiklerinde ellerini yıkatıp dezenfektan falan sıkıyorum... Öksürdüklerinde kızıyorum, ben zaten normalde de titizdim şimdi arşa çıktık ama arkadaşlar neden kolonyaları yediniz 1 günde?