İlkiz Nickli Üyeden Alıntı
Çok iyi diyorsun balım Allah büyüktür tatil etmiyorlar izine kronik rahatsızlığı olanları ve engellileri ayırdılar bilmiyorum belki böyle giderse kurumları genel tatile sokabilirler inşallah olmazda ...çok sağol balım biliyorum beni düşündüğünü temizlik yönünden önlemlerimi alıyorum ama daha ne yapılabilir ki ?
Balım dogru diyorsun temizlik önemli ama ne kadar önlem alırsak alalım geciyor ınsallah sızın kuruma tatil gelir aklım sende evde olursun bu surec gecene kadar