Bizlerin kesin içi sızlıyor da bu savaşları finanse eden, yöneten ve birebir kadın/çocuk ayırt etmeden katledenlerin içi hiç mi sızlamıyor ? Hepsi onların eseri. Şu masum çocuğun ölümü sayesinde kazandığınız para, güç ne kadar önemli bu dünyada ?