"ben konu kasmıyorum!"
bu kasmamış hali. ulan aynı konuyu aynı gün iki kere açmışsın, 2 gün arayla açtıkların bile var. Hatta 3 kere üst üste dönem dönem açtıkların var. Yarısı çöp yaptıklarının!
Keşke kopyaladığın yerden yedekleri satın alsaydın daha kolay olurdu.